A taste of Britain

Am profitat de faptul ca am vazut Anglia pentru prima data si m-am hotarat sa impartasesc asta cu voi, exact in modul in care am vazut eu lucrurile.

Anglia are multe de oferit, in special artistilor.
Pe langa casele aproape identice din oraselele apropiate Londrei, construite bineinteles in stilul tipic englezesc, am avut placerea de a descoperi cladiri cu o arhitectura exceptionala si cu detalii pe masura.






Spre surprinderea mea, englezii pot fi si creativi... sau cel putin cand vine vorba de vitrine. Cam asta mi-a atras mie atentia plimbandu-ma pe Oxford Street.



Si bineinteles ca nu puteam trece cu vederea peste taxiurile si autobuzele londoneze:




People of London

Tinand cont de faptul ca englezii sunt considerati mai 'reci' cand vine vorba de relatii, am tinut sa caut exceptia de la regula: 


Turisti




Evident ca nu putea lipsi cerul noros prezent in fiecare clipa acolo.


Seen in London: 



Cat despre oraselul Watford unde mi-am petrecut cea mai mare parte din timp: am pus accentul pe parcul Cassiobury unde mi-am facut un nou prieten: 




E de mentionat faptul ca are o varietate impresionanta de plante, unde am realizat de altfel si ultimul meu articol  Out in the wild



Pe langa copacul care arata destul de interesant, mi-a atras atentia busteanul de langa care pare a fi o pantera... ori asta ori am eu o imaginatie prea bogata.


Cam asta a fost mare parte din ce am surprins in calatoria mea in Anglia, iar urmatorul articol va fi intitulat New London vs Old London
Coming soon! 









Comentarii

Postări populare