Ce înseamnă blogul meu?

     M-am hotarat sa fac acest blog in speranta ca as putea aduce o alta viziune despre tot ce inseamna fotografie si arta in general, in special celor care nu fac parte din domeniul acesta si au o parere proasta despre ceea ce, dupa parerea mea, face totul mai frumos in lumea asta: de la primele lucrari de arta realizate vreodata pana la tot ce inseamna street art, design vestimentar si bineinteles.. fotografie.

     Mi-am descoperit talentul pentru fotografie in urma cu aproximativ 3 ani cautand surse de inspiratie pentru desen. Atunci am vazut acel ceva in anumite poze care le-am gasit si care probabil acum nu mi s-ar mai parea atat de reusite, insa a fost de ajuns pentru a ma face curioasa. Astfel mi-am exprimat dorinta de a avea un aparat foto crezand ca.. " Nu poate fi mare lucru sa faci niste poze, pana la urma ai de apasat un buton " - lucru care l-am auzit ulterior de la multe alte persoane si pe care probabil il voi mai auzi . Sincer, sunt fericita sa descopar ca nu am avut dreptate si ca fotografia inseamna mult mai mult de atat si tinand cont de faptul ca sunt la inceput de drum ma bucur sa aflu ca mai am multe de invatat in acest domeniu. 

     Cu ajutorul acestui blog o sa-mi vad propria evolutie de-a lungul timpului si totodata sper sa primesc sugestii, critici sau incurajari cu privire la ceea ce fac in materie de arta. Asa ca, daca aveti ceva de spus Feel free to share! 









Comentarii

Postări populare