Inspiratie la cafea..



Spre deosebire de alti incepatori pe drumul fotografiei care au ales 
    sa invete si sa se inspire de la un fotograf experimentat si de asemenea sa lucreze alaturi de el, eu am ales sa imi formez propriul stil inca din primele mele experiente ca incepator. 
Nu am lucrat cu nici un fotograf experimentat, desi trebuie sa recunosc ca am incercat s-o fac. Am incercat sa particip la niste " lectii de fotografie", insa m-am descurajat atunci cand am vazut ca toti vorbeau in termeni gen " ISO", " timp de expunere " "diafragma", lucruri de care nu aveam habar la vremea aceea, urmand ca, dupa asta sa realizez ca nu stiam nimic despre fotografie si sa cred ca nu voi putea invata niciodata pentru ca totul parea " prea complicat". Am intalnit insa, 2 persoane care lucreaza in acest domeniu si, spre norocul meu, au incercat  mereu sa-mi raspunda la toate intrebarile privind functiile unui aparat foto si termenii specifici. Astfel am reusit sa imi dau seama ce poate face un DSLR si totodata, descoperind aceste lucruri 
am ajuns sa fiu atrasa de ideea ca as putea face ceva cu ce am acumulat de-a lungul timpului.

De unde ma inspir?

Nu pot spune ca am un fotograf celebru favorit sau ca incerc sa ma inspir reproducand munca altora si nici ca am fost la multe expozitii foto pentru ca sincer, as minti. Sursa mea de inspiratie este evident internetul. Studiez nenumarati fotografi si stilul de lucru al fiecaruia si imi place sa vad marile diferente dintre lucrarile lor si sa imi dau seama ce anume le evidentiaza. Astfel, combinand cate ceva din fotografiile sau din stilul fiecaruia imi fac eu ceva idei in minte si bineinteles ca nu renunt pana nu le vad puse in aplicare. Se intampla uneori si sa realizez ca ideile mele nu s-au potrivit tocmai cum ma asteptam, dar pana la urma asta e toata frumusetea; poti experimenta la nesfarsit.

“Nothing ever becomes real 'til it is experienced.” 
― John Keats

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare